Foto: Pixabay

Reklamní předměty

Někteří zaměstnaní muži si z různých obchodních jednání a cest velice často přivážejí různé reklamní předměty s logem jejich obchodního partnera. Může se jednat o deštník, batoh, čepici nebo bundu. Výjimkou nejsou ani hrníčky, termohrnky nebo podložky pod myš. Každou ženu rozhodně potěší krásný porcelán nebo hrníček.

Nesmí na něm ale být logo jakési technologické společnosti, což jednoznačně prokazuje, že muž dostal tento hrníček zcela zdarma a vůbec se neobtěžoval lámat si hlavu s tím, že by udělal partnerce radost. Pro některou ženu může v krajnosti tento dárek znamenat i podnět k rozchodu.

Zboží z akce

Je jasné, že nikdo nemá peníze nazbyt, a proto je rád, když může nějakou kačku ušetřit. Pokud kupujete partnerce zboží ve výprodeji nebo v extrémních akcích, najděte si alespoň, prosím, čas sundat tyto akční cedulky. Pokud partnerka zjistí, že jste se na ní pokusil ušetřit, je jí v tu chvíli jedno, že i po slevě to stálo několik tisíc korun.

Foto: Pixabay

Malé nebo velké prádlo

Do oblečení se raději ani nepouštějte, protože to je velice tenký led. Pokud netrefíte správný vkus a ještě velikost, můžete na váš vztah prakticky zapomenout. Když totiž žena, která má velikost „L“ dostane od vás šaty velikosti „XXL“, znamená to v její řečí, že ji vidíte jako tlustého hrocha a urazí se.

Pokud ji budete chtít polichotit a raději koupíte menší velikost „S“ bude jí to mačkat a bude naštvaná, že šaty od vás nikdy ani neobleče. Když už máte štěstí a trefíte velikost, dejte pozor ještě na vkus. Co se líbí vám, se totiž nemusí líbit vaší partnerce.

Chlapský dárek

Bohužel chlapi používají selský rozum a někdy si při výběru dárku řeknou kouzelnou větu: „Co by asi tak udělalo radost třeba mně?“ Nedojde jim v tu chvíli, že partnerka je jiného pohlaví a má zcela odlišné zájmy. Ženu tak neuctíte sadou nářadí, šroubovákem nebo zimními pneumatikami na vaše auto.

Stejný dárek jako pro kolegyni

Dárek má jinými slovy vyjádřit, jaký vztah máte ke své partnerce. Je proto velice nevhodné, když si jako chlap chcete zjednodušit práci a koupíte stejný dárek ženě i své kolegyni v práci. V ženské řeči to může znamenat, že je to vaše milenka a při nejmenším, že k ní máte stejný vztah jako k ní. Dále pak ani nezkoušejte požádat svou sekretářku, aby vám nakupovala dárky pro vaši ženu. Pokud se na to přijde, bude z toho malér.

Umělé květiny

Chlapi mají zkrátka jinou logiku. Proč například vyhazovat peníze za kytky, když se nedají sníst a nevydrží ani tři dny. Proto je daleko lepší za stejné peníze koupit umělé, které budou zdobit domácnost celý rok. Žena však takto neuvažuje a má svůj zvláštní cit pro květiny. Umělá kytka se dle jejího názoru dává akorát na hřbitov. I když může být kytice sebekrásnější, ve výsledku ji stejně urazíte.

Věci na úklid

Zde opět přichází ke střetu mužská a ženská logika. Muž by zcela prakticky koupil ženě to, co je do domácnosti potřeba, protože stejně uklízí jenom ona. Vyhněte se tak úklidovým prostředkům, vysavačům, smetákům a novým mikrovlnným troubám.

Věci na hubnutí a omlazení

I kdyby bylo vaší ženě přes padesát let a celé dny neřešila nic jiného, než krémy na omlazení a různé přípravky na hubnutí, nesmí vás ani napadnout jí toto dávat k čemukoliv, leda by si o to sama řekla. V ženské řeči to totiž znamená, že jí říkáte nepřímo, že je tlustá a stará, a proto že potřebuje tyto prostředky.

Kosmetika

Určitě se každý musí dále vyvarovat nákupu zastřihovačů nevzhledných chloupků. I ženám totiž roste knírek, ale jelikož se holí častěji než někteří muži, není tak vidět. Pokud ale na to upozorníte právě oním dárkem, vězte, že ženu sice rozpláčete, ale štěstím a radostí to nebude.

Recyklovaný dárek

Může také nastat již tradiční situace. Muž v minulosti dostal nějaký krásný dárek, ale protože je s tímto dárkem spojeno rozbalování, žehlení, apod., tak ho raději ukryl do skříně. Po pár měsících či letech, kdy zapomněl koupit dárek pro svou drahou polovičku, si na něj vzpomene a napadne ho, že jí vlastně dá to, co sám kdysi dostal a ještě ušetří. Bohužel ženy mají o domácnosti velký přehled a o tomto schovaném dárku jistě ví. Muže totiž ani nenapadne myšlenka, proč je pod dárkem pořád vytřený prach a čisto.

Prošlé sladkosti

Poslední třešničkou na dortu je situace, kdy muž dá ženě k nějaké příležitosti bonboniéru, která je ale prošlá. Je to nechvalné znamení, že zapomněl, a proto jí věnoval jednu ze svých vlastních bonboniér. Opět je to známka toho, že byla pro muže lhostejná.

Zdroj: HubataCernoska.cz (odkaz)