Foto: Pixabay

Ať již se jedná o příbuzné, obchodní partnery, nepostradatelné prodejce, klíčové zaměstnance ve firmě, zahraniční návštěvy, bez dárků se neobejdete. Péče, kterou věnujete volbě daru, je vnímána jako znamení dokládající jak si vztahu ceníte. Co pro vás znamená. V minulosti bylo moderní a vlastně, i když nevkusné, darovat nejrůznější reklamní předměty, ale doba firemních tužek, diářů a těžítek odešla do historie. Ale potřeba obdarovat tu zůstává nadále.

V dnešní době je však vše trochu jinak a zlato nebo stříbro se ujalo role univerzálního dárku, který v sobě vtipně kombinuje originální formu, jedinečnost i skutečnou hodnotu. Zlatý slitek můžete získat v hodnotě 1 500 až 1 300 000 Kč. Nejde navíc o žádnou zbytečnost, za kterou poděkujete, ale založíte ji do skříně. Zlato bude vždy jednou z nejcennějších komodit.

Foto: Pixabay

Bude-li chtít, může jej obdarovaný kdykoliv prodat a získá zpět adekvátní hodnotu, nebo i více, tak jak cena zlata stoupá. Dárek ze zlata určitě nikdo nevyhodí a nezaloží. Drahé kovy ale nejsou jenom business orientované reklamní předměty. V nabídce pražské mincovny si vyberete i z mnoha pozoruhodných realizací, zaměřených na nejčastější rodinné události, jako je: narození dítěte, životní jubileum, výročí svatby, promoce oslavující titul nového vzdělance i další významné životní mezníky zde mají svou vlastní medaili ze zlata nebo stříbra.

Nejoblíbenější jsou však medaile se jménem vhodné jako cenově dostupný dárek. V seznamu naleznete na 500 vydaných jmen. Jedná se o jména českého a slovenského kalendáře. Přijdou vhod zejména tehdy, když vaši přátelé slaví svůj svátek. Dárky se jménem mohou věnovat rodiče dětem, senioři vnukům, manželky mužům, bratři sestrám, kolegové, spolupracovníci, obce občanům atd. Jsou skutečně univerzálním dárkem pro každou příležitost.

V tuto chvíli je nejvíce doporučovaný e-shop www.zlate-mince.cz, kde najdete nejen pamětní mince a zlaté slitky s výše zmíněnou tématikou, ale také speciální kategorie „Dárky pro muže“ nebo dárky se znamením zvěrokruhu.