Foto: Pixabay

Český trh je sice poměrně velký, ale stále větší procento společností začíná objevovat potenciál zahraničních trhů. A nemusíme přitom chodit příliš daleko, protože dva nejpopulárnější zahraniční trhy z pohledu českých podnikatelů je Polsko a Slovensko.

Tyto trhy jsou pak zajímavé hned pro několik oborů, jmenovitě například turismus, kde se lákají cílový uživatelé na sjezdovky, cyklostezky či kulturní pamětihodnosti. Dalším oborem je i průmysl, stavebnictví a mnoho dalších.

Otázkou ale je, jak tyto uživatele z jiných zemí vlastně oslovit. Spolehlivou záležitostí jsou pak reklamní kampaně založené na tzv. PPC reklamě. PPC reklama je totiž reklama, kde platíte za každý proklik. V praxi je to velice prosté, protože reklama se zobrazí třeba několika tisícům uživatelům, ale reálně na ni klikne třeba každý stý.  A vy zaplatíte právě za toho stého, ale ve skutečnosti těch devadesát devět dalších vaši reklamu také vidělo.

JAK NA EFEKTIVNÍ PPC REKLAMNÍ KAMPAŇ

Pro efektivní PPC reklamní kampaň ale potřebujete znát nejen tamní trh, ale také i vhodnou kombinaci klíčových slov, abyste zacílili na tu správnou skupinu lidí. Pro všechny tyto důvody je proto ideální záležitostí spojit se s nějakým profesionálem, který má se zahraničním trhem zkušenost i všechny potřebné předpoklady.

VOLBA SPRÁVNÉHO PARTNERA JE NEJDŮLEŽITĚJŠÍ

Přesně takovým partnerem je pro celou řadu klientů společnost SEO Consult. Tato společnost se na zahraničních trzích pohybuje již mnoho let a za tu dobu dokázala pomoci mnoha šťastným společnostem ve zvýšení jejich obratu díky počtu konverzí z úspěšných PPC reklamních kampaní právě na trzích v Polsku a na Slovensku.

Není tak nic jednoduššího než se obrátit na odborníky ze společnosti SEO Consult, kteří vám rádi ochotně poradí a připraví vám PPC reklamu na Slovensku a PPC reklama v Polsku na míru vašim potřebám. Neplýtvejte tak svými penězi a investujte chytře. Počet konverzí v případě reklamní kampaně spravované svépomocí bývá mnohdy o několik desítek procent nižší.