Foto: Pixabay

Máte své podnikání? Jste řemeslník nebo jednatel firmy? Pak jste se jistě již někdy dostal do kontaktu s problémem ohledně propagace a marketingu. Jde o skutečně složitou vědu, ale pokud ji někdo dokáže ovládat, má prakticky zajištěný úspěch. Takový specialista totiž dokáže s minimálním finančním vkladem přivést bezpočet nových klientů, kteří samozřejmě znamenají navýšení celkového obratu.

To je vlastně cílem každého. Bohužel se někteří podnikatelé snaží podle nich ušetřit a zkouší si podle nejrůznějších návodů nastavit reklamní kampaň svépomocí. Bohužel tito podnikatelé a manažeři nevědí, že své finance neušetří, ale naopak neefektivně prohýří.

MARKETING NENÍ PRO KAŽDÉHO

Běžný člověk totiž jen stěží dokáže správně definovat cílovou skupinu, nastavit klíčová slova, rozhodnout se, jaký typ reklamy je pro něho nejlepší, atp. Stejně jako u všeho, tak i zde musí být zkrátka odborník. O to horší je pak situace, když chcete působit nejen na českém, ale i na zahraničním trhu.

NENÍ TRH JAKO TRH

Každý trh má totiž svá specifika a to, co platí na uživatele v České republice, to nemusí platit na uživatele v zahraničí. Pro nastavování PPC reklam ve Švýcarsku nebo nastavování PPC reklam ve Francii je zapotřebí spolupráce s kvalitním obchodním partnerem. Takovým se vám může stát například PPC Profits, což je společnost, která se touto problematikou zabývá již mnoho let.

Jejich předností je fakt, že mají specializované PPC konzultanty, CRO/UX konzultanty, PR manažery, odborníky na social media, emailing, SEO, linkbuildery nebo i zručné copywritery. Jedním z hlavních důvodů, proč se vyplatí tato spolupráce, je maximalizace vašeho obratu při zachování minimálních nákladů na reklamu. Navíc při využití potenciálu PPC reklamy zaplatíte skutečně jen za konkrétní proklik, tj. za uživatele, který klikne na reklamu a ta ho přesměruje na vaši cílovou adresu.